BINE AŢI VENIT!

PERSOANELE CARE AU POZE ŞI FILMĂRI DIN CONCERTE CU TRUPA RIDE SUNT RUGATE SĂ TRIMITĂ UN EMAIL LA: FANCLUBRIDE@YAHOO.COM
VĂ MULŢUMIM!

marți, 8 septembrie 2009

Mesaj de pe email - Dave Niaci

Un prim mesaj primit pe mail de la un fan pe nume Dave Niaci.

Am devenit fanul trupei Ride !!!! Imi place foarte mult .Sper sa mai vorbim !!! V-am vazut la Vama si imi place foarte mult cum cantati. Solista vocal e cea mai buna solista pe care am vazut-o vreodata in Romania. Oricum am primit autograf de la ea dupa concert si sunt fericit. Mi-a placut ca am vorbit cate putin cu chitaristul claparul si felicitarile basistului. Sper sa cant la anul pe aceeasi scena cu voi. Oricum vreau sa vorbesc cu scumpica de la voce.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări DE O MIE DE ORI!!!!
Bravo vouă!!! Reuşiţi prin muzica pe care o cântaţi să devansaţi multe trupe de renume care au avut noroc de sponsori şi atât.Felicitări Domnule Sorin Pavlidis pentru text şi muzică!!! Vă spun că am am auzit o variantă originală de ,, La mulţi ani!!!,,.
Să dea Dumnezeu să auzim ,,1000 Ride,, pe C.D. în maşină,la chefuri, pe litoral şi chiar la radio. Felicitări şi solistei - e o voce deosebită... Să fiţi sănătoşi şi să aveţi putere de creaţie...

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 http://truparide.blogspot.com - Toate drepturile rezervate. Blog realizat şi întreţinut de Cipy