BINE AŢI VENIT!

PERSOANELE CARE AU POZE ŞI FILMĂRI DIN CONCERTE CU TRUPA RIDE SUNT RUGATE SĂ TRIMITĂ UN EMAIL LA: FANCLUBRIDE@YAHOO.COM
VĂ MULŢUMIM!

marți, 11 august 2009

Cine sunt? De ce am deschis acest blog?

Salutare salutare. Eu sunt Cipy din Oneşti, un mic orăşel din judeţul Bacău şi sunt "un mic blogăraş". Spun asta deoarece deţin un blog de vreo 8 luni de zile, şi zic eu că mă descurc destul de bine cu el, în sensul că, în tot acest timp, toate probleme care au apărut le-am rezolvat singur. Nu a fost o anumită persoană care să mă iniţieze. Singur mi-am făcut blogul şi l-am ridicat de la zero.

Bun. Acum poate vă întrebaţi de ce am mai deschis şi acest blog, dacă eu deja am unul. E foarte simplu. Am deschis acest blog, deoarece îmi place enorm de mult Trupa RIDE, prima şi singura dată auzindu-i la Festivalul organizat cu ocazia Zilei Muncii la Oneşti. Ei bine, atunci am încercat să ajung la scenă ca să vorbesc cu ei pentru a le cere o adresa de e-mail sau orice modalitate prin care să pot lua legatura cu ei, însă nu am putut din cauza aglomeraţiei. Am încercat să aflu mai multe despre ei pe internet, să găsesc melodii, filmări, poze dar în zadar. Google nu mă trimite decât la un articol de pe blogul meu.

Aşa că vă rog pe voi, dacă mă puteţi ajuta. Cu orice. Poze, filmări, articole. Orice.

Poate unii nu aţi auzit de ei, tre să recunosc că nici eu nu auzisem până acum 3 luni, dar vă spun, cântă absolut superb, şi ar trebuii să afle cât mai multă lume despre ei.

Haideţi să facem împreună un blog unde fanii să găsească toate informaţiile despre această trupă, să ştie unde vor concerta, să vadă poze şi filmări din concerte.

Mă puteţi contacta la adresa de e-mail: fanclubride@yahoo.com

1 comentarii:

Cipy spunea...

proba proba

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 http://truparide.blogspot.com - Toate drepturile rezervate. Blog realizat şi întreţinut de Cipy